Uus Powerball Autostart
Powerball hand gyros Powerball sports and fitness
Esilehele Kuidas see töötab Kasulikkus Garantii Pildid Videod UUS! Osta
250hz powerball image
powerball sports benefits
rehabilitation

Harjutused Powerballiga

1. SÕRMEHAARDE TREENING

 

Hoia Powerballi ainult sõrme otstega. Nõnda sa treenid sõrme lihaseid ilma, et riskiksid ületreeninguga. See on sellepärast, et rootor hakkab aeglasemalt käima ja jõud vähendavad kohe kui annad tagasi ning vähendab jõudu, mida sa rakendad. See on väga hea treening mägironijatele, mägi jalgratturitele ja klaverimängijatele.

 

2. RANDME HARJUTUSED

 

Hoia Powerballi kindlalt käes ja kiirenda sel ajal kui sooritad ringe randmega. See on sinu kordinatsiooni jaoks hea treening. Tee seda päripäeva ja vastupäeva. Tee sama teise käega Pärast pikaajalist liikumatust vigastuste tõttu, saad parandada randme liikuvust. See harjutus on hea ka igasugustele spordialadele, kus ranne on tähtis: tennis, hoki, jalgrattasõit, golf. See on samuti hea harjutus vigastustest taastumiseks ja KARPAALKANALI SÜNDROOMI raviks.

Palli pehme liikumine toetab paranemisprotsessi ja su ranne saab stabiilsemaks.

 

3. HARJUTUSED KÄELABA JAOKS

 

Kiirenda rootorit, hoides rannet kindlalt ja jäigalt. Nüüd tuleb jõud automaatselt lihastest sinu labakätte. Sa isegi näed, kuidas lihased töötavad ja liiguvad.

Powerball on parim seadis, et parandada labakäe lihastes kordinatsiioni. See on hea soojendus, enne kui alustad sportimist. Isegi pärast lühikest harjumis aega, tunned sa kuidas käsi läheb soojaks. Regulaarne treening Powerballiga hoiab ära TENNISE ÕLA.

 

4. HARJUTUSED ÕLAVARRELIHASTELE

 

Kiirenda rootorit ja hoia Powerballi ülespoole suunatult nagu näed pildilt.

Sa tunned, kuidas lihased hakkavad ülakäes tööle. Need harjutused on head kõikdes spordialades, kus tugev õlavarrelihas on tähtis, näiteks mägironimine, tennis, sõudmine ja palju muud.

 

5. HARJUTUSED KOLMIKLIHASELE (triitseps)

 

Kiirenda Powerballi. Hoia oma käsi väljasirutatult ning keera käeselg sissepoole ja ette. Satunned kuidas (triitseps/ kolmiklihas) töötab.

Harjutus on hea kõigis spordialades, kus tugev ülemine käe lihas on oluline: tennis, sõudmine, ronimine.

 

6. HARJUTUSED ÕLALE

 

Hoia oma käsi kõrval otse ja kiirenda. See harjutus võib leevendada valu sinu õlgades

(supraspinaalsidemed) ja sa tunned positiivset effekti oma kaelas.

Üks asi on tõene kõikides harjutustes. Selleks, et kiirendada Powerballi ja toetada pöörlemist, pead sa tunnetma palli. See on väga hea sinu kontsentratsioonile ja sa parandad oma keha tundlikkust.

 


 








   
french powerball site